2022. szeptember 11., vasárnap

hagymafesztiváli epilóg

 vége a 3 napos hagymafesztiválnak, vasárnap este 11-kot....

Margaret Irelandék már elbúcsúztak, kérdezve jól éreztük.e magunkat, hát persze (leszámitva hogy majd megfagytam, meg kissé egyhangú volt a repertoár - akik különben megunták, elszállingóztak közben!)



 most még a két konferansz is elköszön

de már a biciklim nyitogatom...

"végét vetik a zenének, s hazamennek a legények

meg a lányok

meg az öregasszonyök"

ironizálgatok....



már a hagymaháznál vagyok, mikor pár fiatal fiú jön velem szemben, mintha erősitő lenne náluk..(tán segéd technikusi személyek voltak?).

elhaladva hallom az egyikük ezt mondja:

"Az összes tisztöletöm az ilyen idős nőké, akik végig kitartottak,,,'

elnevetve magam, hátraszólok: Köszönöm!

a fiú felemeli kezét a magasba, meghallhatta...



hát igy vagyok én rozzant örökfiatal...

1 megjegyzés:

  1. Edit Martonosi
    Én is ott hagytam az este, nekem is egyhangú volt. Többet vártam tőlük, bár nem ismertem korábban őket. Ezután sem lesz a kedvencem ez a zenekar.
    Válasz13 ó.Módosítva
    Aranka Árva
    Mindig nagy szeretettel és érdeklődve olvasom az írásait Júlia, szinte látom magam előtt az éjszakai órákat. Köszönöm.
    Válasz13 ó.
    Patrícia Goldina Kiss
    Mi is eljöttünk.
    Válasz12 ó.
    Vicei Károly
    Én is hamar otthagytam volna.

    VálaszTörlés