2022. szeptember 22., csütörtök

a tükör misztikuma

 szept 19


azon morfondíroztam az előbb, hogy mivel folyton rajtam a semüvegem, csak alváskor nem, vajon vele fogok meghalni vagy nélküle

a kérdést le lehet egyszerűsíteni

ha alszom - nélkülem

de ha ébren vagyok, velem

igy mindenképp le kell venni,majd valakinek, mielőtt lezárják a szemem )(ki?)

mert nem is tudom, miért , a halottaknak le szokták zárni a szemét...

tényleg, miért?

meg a tükröket is letakarják!

miért? ugyanazért? 

******

Anyám halála után nem sokkal, egyszer, láttam  - nyitott szemmel a nagy szalontükör előtt.

Mintha onnan  lépett volna ki. (biztos, hogy nyitva volt a szemem, -h ihetetlen volt , de -   a kezemmel kontrolláltam is!)

Mozgott a szája, de nem lehetett hallani, amit mond.

(Há persze, külsö érzékszerveink csak itt vannak)

A (belső)keringési rendszerét láttam, kék s piros szinben

Aztán később, hallottam, de akkor már nem láttam: "halálra itél(t)ed magad.." - hangzott a figyelmeztetés(e)

(rám is fért, egy matracon feküdtem, a padlón (mellettem lányom a dupla rekamién), kényelmesen, nyugodtan. ) Akkoriban magammal nemigen törődtem)


1 megjegyzés:

  1. Mariann Simenszky
    Szemüveggel jobb lenne,mert az biztos ghyors .
    Válasz
    51 hete
    Gonda Julia
    Alvás közben se kutya 😉

    VálaszTörlés