2022. szeptember 20., kedd

hűséggel a hitben

 külön meghivőt küldött boritékban az Önkormnyzat! Biztos voltam benne, hogy a 20-i diszülésükre, amin régi ismerősöm (iskola .s hittársam) diszpolgárságát adják át---de nem ez volt, meglepetésemre a katolikus templom kiadványa , szemelvényekkel, 250 év történetéből

azért  ha már (ide)hivtak el is mentem, a Korona disztermébe...



ott főleg a könyv alkotói mondták el mondókáikat... nem vettem ugyan meg a könyvet, (már nem férek tőlük) de elég érdekes volt az esemény



A SZÁMOKAT SZERETŐ SZERKESZTŐTŐL H P TŐL MEGTUDTUK, HOGY 237 OLDAL, 20 SZERZŐ ÉS150KÉP A KÜNYV


B.T. Tóth Aldárról beszélt, mesélt (érdekes előbb azt mondta, hogy felolvas, de aztán magával ragadta saját mesélőkedve....


de úgy látom Tóth Aladárról mindenkinek van egy meséje (nekem is!)....feltettem a képét af bra, és rengetegen reagáltak rá...persze elsősorban fül orr gégész orvosként, de mindenki tudta róla, maga se titkolta, hogy kötódik a templomhoz-


végül mégse olvasta Tünde , ALADÁR BÁCSI SÚGOTT - igy zárta előadását

(végén interjút adott:


szólt az elsőként egyházivá lett iskola egykori igazgatója is a kezdetekről --


Gilicze pedig egykori felmenője Gerlicze főbiró templomépitéséről



a pap meg - várhatóan  Vörösmartyt idézte... mit ér ma a könyv - kérdése - kapcsán: miért e lom? hm






aug 18 (22)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése