2022. szeptember 17., szombat

kidőltem

 Reggel kirándult busszal Újszentivánra a honismereti kör, oda nem mentem...de délután a Múzeum József Attila helyeit kutató biciklitúrára igen...legalább is elindultam...

(mert valahogy mindig menni muszáj, valahova, igy mindjárt 80 évesen - mikor ha most nem?! :)


kicsit csöpörgött is (erre van a kapucnis új kis kabátkám) -


de ez nem is lett volna baj - viszont olyan iramban hajtottak elől, mintha versenyen lennének, s az én kis campingemmel meg rossz szívemmel képtelen voltam tartani a tempót - leálltam

egy idősebb nő lépett ki épp a kapuján, s kérdezte együttérzéssel: fullad? , nem, mondtam, "csak" lihegek - az ugyanaz  - legyintett, Hosszú időbe telt mig ujra visszatért a kiugrani akaró szivem rendes ritmusába

gondolkodom, pár éve Zomborra mentünk csoportosan biciklivel, s akkor nem maradtam le!

Lassabban mentek volna? vahy én romoltam ennyit?!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése