2022. szeptember 4., vasárnap

láttam és nem ...

 "én láttam Párist, és nem láttam semmit (Kassák)

Párist én amugy se , sajnos, helyette Nizzát választottam, meg a tengert (nagybátyámék mondták nyáron Páris úgyse érdekes, tele van turistákkal, Nizzába szólt a szerződédésük is amúgy... szerény voltam,,, beértem a mindig egyforma tengerrel (imádtam) no nem, egyszer viharzott is,s beenne voltam...már úgy trombitáltak ki belőle...)

de sok várost láttam! (pl Krakowt, Varsót, Poznant, Sztettint, Prágát, Zürichet, Thunt, Genfet, az emlitett NIzzát, Moszkvát, Leningrádot, Portorozst, Pirant , és Bécset sokszor, sokat stb)

és nem láttam...

mert a különböző külföldi városok is mind velem voltak tele, az én hangulataimmal, az én érzéseimmel, godolataimmal, az én életérzésemmel (önkeresésemmel)

élveztem, gyönyörködtem bennük, de csak engem tükröztek, s nem én őket

kár!

aztán meg, mikor már nem figyeltem volna magamra  - nem utaztam!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése