2022. szeptember 12., hétfő

egy régi kép a gimiből

 ezt a fotot kaptam ma messingeren,






ezzel a kedves kisérő szöveggel: Kedves Tanárnő!

Szeretettel emlékszem erre a fotóra. Szakköri tagságom nem tartott sokáig. Júlia viszont nagyon csinos!🙂


(persze...csak VOLT jött ki belőlem egyből a köszönő szavak elé)(ámbár akkor fel se tűnt, természetes volt)


nekem is megvan a fotó papiron, csak nem is tulajdonitottam neki ekkora jelentőséget a sok, ömlesztett közt egy volt...egy boritékban... egy -biológia szakos - kollegám készitette a gimbiből (akivel szomszédok voltunk és sokat évődtünk a demarkációs vonalunkon, mivel ő kinosan preciz és pedáns volt, én meg tudjuk..milyen...) (egy másik fotó is késuült ugyanaznap , ahol épp a Daly Newst olvasom a tanáriban ) emlékszem ezt a szürke kardigánt (akkori kedvenc szinem) forditva vettem fel, hátul vannak a gombjai (milyen leleményes és bátor is voltam divat terén (is?) :)

a két lányt (T, Ágit és B. Évát) amúgy délelőtt nem tanitottam... de kedves emlékek (ami hogy csal, ez az orosz szakkör már ki is ment a fejemből, nem sokáig tarthatott,nem csak Ági járt oda rövid ideig... mély nyomot a későbbi diákszinpad hagyott bennem... de az nagyon)  De addig és közben meg utána is mi mindent csináltam én!!!! Boldog idők....

1 megjegyzés:

  1. Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Mindkét lány osztálytársam volt. 🙂
    Válasz46 p.
    Gonda Julia
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó csak te nem jártál hozzám orosz szakkörre :
    Válasz45 p.
    Zsuzsanna Miskolczyné Szabó
    Gonda Julia Így igaz. 🙂

    VálaszTörlés