2019. október 25., péntek

rosszul vagyok!

rosszul vagyok!

visszasírom azokat a boldog napokat, amikor "csak" fáradt voltam, és mégis nyavalyogtam! Ő áldott fáradtság... Jövel! MI az ehhez képest. Maga a paradicsom

csak egy egyszerűű megfázásom lehet? u,n, felsőlégúti fertőzés, de kínokkal (én nem is értem, ha valaki megöregszik minden nehezebb, mindent nehezebben visel el küzd LE a szervezete?(

kezdődött torokbedagadással aztán iszonyú homlokfejfájás, szemkönnyezés, orrfújás, most meg kezdek köhögni, emiatt se fent lenni se feküdni nem szeretek, tudok,de így is óránként felébredek

kaptam antibiotikumot , de muszáj volt csillapitani a fájdalmakat valami  is...

rosszul vagyok!

s ráadásul  a bal szem alattibőrrel is történt valami, kiepedt? rettenetesen fáj... mint mindenem, ha fáj...

s nem bírom a fájdalmakat

bárcsak csak fáradt lehetnék

27 megjegyzés:

  1. M.B.Jobbulást kívánok! Én inkább forralt borral kúrálnam magam, de a pálinka és a konyak is megfelel a célnak.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm, a jókivánségsot, a többire azt mondom ugyan már! :)

      Törlés
  2. B.N.M.A. Tudom unalmas amit ìrok. Sok folyadèkot igyàl, c vitamint szedjèl. Sok pihenèst

    VálaszTörlés
  3. A.Sz. Jobbulást! Jön a hideg, biztos azt is érzed.

    VálaszTörlés
  4. M.Gy. Gyors felépülést kívánok!

    VálaszTörlés
  5. G.B. Mielőbbi gyógyulást kívánok

    VálaszTörlés
  6. köszönöm a jókivánságokat, remélem hatnak

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. B.G. Biztosan hatni, pláne ha egy jó adag gyümölcs, forró mézes tea is társul hozzá! A hordós káposzta nekem is a téli C vitamin forrás!

      Törlés
  7. I.F. Mielőbbi gyógyulást kívánok
    1

    VálaszTörlés
  8. Sz.M. Mielőbbi gyógyulást kívánok. Sok C vitaminos meleg teát, egyéb folyadékot igyàl. Próbáld meg kiizzadni a betegséget. Gyümölcsöt (almát,szőlőt) egyél és naponta 4-5 villányi hordós káposztát, nyersen. Én egész évben eszem. Tudom jó tanáccsal tele a padlás, de türelem. Sokan gondolunk Rád.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. folyton izzadok! :( a káposzta tényleg hű de jó lenne, csak messze most :( szőlőért leszaladok. C vitamint már egy marokkal beszedtem. Nagyon makacs ez, vagy én lettem nagyon gyönge :(

      Törlés
    2. Sz.M. Spar-ban is van sav káposzta, Lidl-ben. Csak ne izzadtan szaladgálj.

      Törlés
    3. ez mind nagyon messze van , most

      Törlés
  9. A.Á. Julika jobbulást kívánok, nálunk gyömbéres mézes tea nagyon jó.

    VálaszTörlés
  10. Válaszok
    1. E.M. valami vírus lehet a levegőben, szinte mindenki beteg. Napok óta én is, ezt a szokatlan meleg okozhatja! Észre se vesszük, leizzadunk és megvan a baj. Reméljük, most már gyógyulsz majd!

      Törlés
    2. a fene egye meg, akkor persze , hogy nem hat az antibiotikum...(változatlanul izzadok, és tényleg úgy érzem, mintha újra és újra ráfáznék a meglévőhöz)

      Törlés
    3. E.M. én is így vagyok, C vitaminnal, citrommal küzdök, majd látjuk milyen eredménye lesz!

      Törlés
    4. nálam egyelőre semmi, járj nagyobb sikerrell, fiatalabb vagy! :)

      Törlés
    5. Edit Martonosi
      Gonda Julia nem ezen múlik, de reménykedjünk. 🙂

      Törlés
    6. Gonda Julia
      de , hidd el, az is számit, ezelőtt fel se vettem egy kis megfázást!

      Törlés
    7. Edit Martonosi
      Gonda Julia jövő hétre már hidegebbet ígérnek, az segíthet!

      Törlés
    8. Gonda Julia
      ennek már nem , csak a későbbi virusoknak nem kedvez

      Törlés