2019. október 31., csütörtök

anyu?

jaj, nagyon furcsa dolog történt velem

Ülök a sarki kávézóban, az ajtó közelében, de háttal neki

Kávém már megittam, újságot nézek, keresztrejtvényt fejtegetek

s hirtelen nyílhat az ajtó mögöttem, érzem az örvénylő szelét, suhogást,  valaki közelit, de minhta mások is jönnének vele, mögötte, szorosan. Közel hajol...ANYU?.... hátranézek: a barátnőm, drapp vatta kabátban,van (anyunak volt hasonló, zöldben?)  valakik mögötte?, nem, senki... össze is rezzenek, mondom is neki,,,,

azt hittem anyu....

Később hogy leül mellém, mondja, a (katolikus) temetőből jött, (halottak napja miatt)

csak nem hagy nyugodni a kérdés, miért is éreztem én anyut a belépte után, hogy hihettem , hogy anyu, mikor nem is hasonlítanak...

_Nem gondoltál a napokban anyura véletlenül?

_Dehogynem egész héten az eszembe járt, csodálkoztam is..A fürdő....

Hát igen, itt vannak velünk, csak nincsenek hozzájuk mindig antennák  most hirtelen volt. lett... egy pillanatra

Jó emlékezni, Addig jó....


okt 31


j

1 megjegyzés:

  1. Gonda Julia
    egyébként a napokban volt kolleganőm mesélte, hogy sokat beszélgettek anyuvaL ,ebben a sarki cukiban(s mellesleg azt is, hogy most olyan mintha vele beszélne, anniyra elkezdtünk hasonlitani....)

    VálaszTörlés