2019. október 10., csütörtök

az életmentő

 egy patikusorvos házaspár

egy philemon és baucis, mindig együtt, kézenfogva
egyikuk tán rosszul lát
vannak felnőtt fiaik csak más városban

a férfi kezdő orvosként tulajdonképpen megmentette anyám életét, egy gyors gyomormosással
másnap aggódó kérdésemre, hogy mi van vele, mosolyogva mondta, hát nem látom?

rohantam a gimibe,, ott  hanyatt vágódtam az újonnan fel majd leszerelt csapóajtónál, sebaj, riadalmakra váratlan feleltetés, (Szeptember végén) minek a végén azt mondja a tanár sokszorosítani kéne....


vagy 30 év múlva ugyanez az orvos az ultrahangnál katasztrofálisnak tartja a szivem állapotát (anyám ekkor már nem él  most engem akar megmenteni....

gyógyszerrel látott el, ami a kórházban külön szobában volt, ez időveszteség, a gyerekemért akartam menni iskolájába, de nem engedett el, inkább autót szerzett....

eltiltott minden koffeintől (20 évig be is tartottam, akkor úgy láttam, (lányom anyósánál egy ünnepi ebéd után) hogy lám sikerült felnevelnem ... már ihatok... elkezdem újra, élek szabadon, ahogy nekem tetszik, s addig, amíg...

de mindig lelkifurdalást érzek emiatt, ha ránézek, meg azt is, mintha csodálkozna, hogy még élek... ezért  inkább nem is nézek rá.






szeptember 14


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése