2019. október 16., szerda

ani is



ani
ki ifjúságom tanúja voltál



már nincs senki
aki annyira ismert

zsuzsa elment

29 évesen

te követted most

egy éve nem lellek sehol
már mentél a semmibe
már nem voltak emlékeid
közös emlékeink semmi se
nem támasztja fel senki se
elmentek veled együtt
elmegyünk, megyünk
mi is...
már csak én vagyok
belőlünk itt
de még maradok
elmondani
mit csak én tudok
az egyetem padjaiból
azt a barátságot
mi ugyan szétporladt
a hétköznapok csatáiban
de fel-feltámadt
évtizedek múltán
mert volt valami
mély gyökere
már nincs semmije
nincs senkije
csak én irok még
sebesen
hogy ne pusztuljon
minden el
hogy megmaradjon
hogy voltunk mi is
hogy maradj még
egy kicsit
maradj még...
egy kicsikét





2 megjegyzés:

  1. Döbbenten olvasom. Nyugodjék békében!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. En folyamatodan "dobbenek".ez a nyugodjek bekeben bocs, de szamomra ertelmezhetetlen...plane adott esetben

      Törlés