2019. október 13., vasárnap

kubinyi székelykapuiban

mielőtt lebontották a kiállitást (ó de szomorú látvány) a Kubinyi lányok rendhagyó tárlatvezetést tartottak néhányunknak (rajzszakkörösök is kijöttünk a múhelyünkből)...nagy élmény volt, mert igazán személyes is, és egy kicsit belülről is élvezhettük a mukafolyamatokat, az élet utat is....

én még a székelykapuba is beálltam... az összes odaképzelt lelki tisztító hozadékkal együtt (selfizni próbáltam, de szobrászművészünk megszánt és ő fotózott le, a homály nem az ő hibája, hanem a mobilomé)



s én is lefotóztam őt a másik székelykapuban



****

egyébként akkora az érdeklődésem,  látom, hogy majdnem belebújok a képekbe (mögé , alá) hiába,, nagyon nagyon tetszettek



4 megjegyzés:

  1. Nahát, a szobrászművész fotója mutatja az igazat! Öröm látni!

    VálaszTörlés
  2. Kubinyi Anna szülővárosában méltó és örök helye lehet(ne) e két gyönyörű székelykapunak.

    VálaszTörlés