2019. október 12., szombat

mennyei hangzás

fontos volt hogy még elsején s időben hazaérjek Makóra, Pestről, azaz 6-ra, a Hagymaházba a Purcell kórus és az Orpheo zenekar koncertjére

ez is tulajdonképpen vallási jellegű volt, de a régi zene többsége az

de Bach  és Vivaldi mindenképp jó, s ahogy ők előadták az csodaszámba ment, én még kórust ennyire egységesnek nem hallottam, ennyire együttrezgőnek a zenekarral együtt (hol voltak régi hangszerek is) csodás, szinte mennyei hangzás





szünetben ihattunk üdítőt

s üdébben hallgathattunk egy darabot (Contitól) amit tulajdonképpen ők fedeztek fel és vették elő alvó állapotából (ez annyira nem tetszett , mintha méltán altatták volna el,, nem tudom)

mindenesetre akkora tapsot kaptak, ráadás kérőt, hogy elismételték a Bachot, így nagyon jó bachszájizzel távoztam

de csak az auláig, mert

volt fogadás utána is, és bevallom, mivel az út miatt nem tudtam ebédelni, enni se nagyon egész nap, szinte faltam, a pogácsákat, sőt két vagdaltszendvicskét is , jutott még, (mert mindenki éhesnek tűnt:) meg kis pezsgőt(az éttermi ismerős személyzet segédletével találtam alkoholost)....hiába meg kell adni nem csak a léleknek ami az övé , hanem a testnek is


(október 1  okt.,,11)



2 megjegyzés: