2019. október 12., szombat

esélyegyenlőség

nem politizálok - előre bocsátom

de mégis csak holnap valami választásféle lesz, amin erre vagy arra kell igent mondani, és én semmi alternatívára sem tudok igazán

pl a körzetemé itt látható ezen a fotón



esélyegyenlőség címet adtam neki, mert ugyebár majd' kiszúrja a szemünket

sokáig csak a kis, olcsó, házi gyártású képet láttam, baloldali a jelölt, most is képviselő, de áttették a körzetünkbe jelöltként, azzal szemben  akinek óriás plakát fotóját alá rakták (később le is tépték a kicsi felét) , ő polgármesterhelyettes is, hát mi esélye lehet . kérdem én, vele szemben. Jut eszembe bedobott egy címzetlen borítékba két oldalnyi halványuló gépelésű szöveget... mindjárt elolvasom...nem valami hatékony..... az ellenzék egyesült valami kimondhatatlan nevű szervezetbe a fidesz ellen . Aláírás helyett azaz gyanánt  egyetlen görbe vonal...(nem kell ide grafológus)

egyszerűen nem tudom, kire ne szavazzak

a hatalmon levők annyira arrogánsak, vagy rámenősek, hogy azzal taszítanak
nomeg elbizakodottságukkal is , a nagypolitikának  alárendelődnek, károsan is sok szempontból, sajnos
(nagy  részüket lecserélték és tele van új nőkkel a választék, de ők annyira kirakatbabáknak tűnnek (persze ez a szavazás  szerencsére engem nem érint) a női jelenlétnek amúgy örülni kellene ,nem hiába nő a pm is...

más ajánlat egy egész fiatal, lelkes ugráló, aki viszont semmi mást nem csinál,csak az ellenfél hibáit picézgeti

fogalmam sincs kire szavazzak

vagy el se menjek?

na majd megálmodom

1 megjegyzés:

  1. Szabó Imréné Éva
    Ehhez a kommenthez csak gratulálni lehet ! Objektív.

    VálaszTörlés