2022. március 16., szerda

puszit!

 végre beszélgettünk jóhosszan unokámmal, s ráadásul "képesen" is, mikor már kifogyott gazdag szókincse is legói leirásából

egyébként húsvétra is azt kér, és ki kellett találnom. mit, körbebarkochbáztatta, aztán eljutottunk MÁ-ig és valahogy a fejembe jött MÁrio, tehát eltaláltam...

(szerintem Mario már anyja idejében is létezett valamilyen formában)...

kérdeztem, hogy  tőlem, mit fog kérni, nehezen mondott valamit, méghozzá meglepőt:

PUSZIT!

küldtem is egyet nyomban , sajnos csak a levegőbe,

aztán mondtam neki, hogy a puszin kivül kérjen valami mást is

azt kérte, (s már mióta)  hogy MENJEK FÖL

(hát a puszit eleve csak úgy tudom átadni, személyesen....)

1 megjegyzés:

  1. Tamas Konig
    Egyetértek Vincevel: én is nagyon örülnék neki, ha valahogy meglátogatnad a fővarost.

    Gonda Julia
    Tamas Konig én is

    Tamas Konig
    Kimegyek eléd a vonathoz, buszhoz.

    Gonda Julia
    Tamas Konig aranyos vsgy !

    VálaszTörlés