2022. március 23., szerda

KACSÁK ÉS... 2010 MÁRC 23

 

igyekeztem időben menni az étterembe, mégis azzal fogadott a pincér, amikor elkezdtem nézegetni a menűlapot - , hogy abból már csak a levest tudja hozni - másodikat nem. 3/4 1-kor! Pedig valami finom kacsalakomát néztem már ki magamnak. Vizet se tud hozni kancsóban , csak pohárban, mert az összes kancsót felvitték a diszterembe, ahol bébikötvényeket ad át az önkormányzat, illetve az országgyűlés elnöke. Ráadásul mindenhol csak többszemélyes, vaslábú nagy asztalokhoz lehetett ülni,  amik nyáron a teraszon szoktak lenni. Mert a nagyterembe rakták a rendeseket, mert ott  fog enni "az  elnök úr"....  Eszembe is jutott, hogy vajon a vasárnapi jótékonysági ebédre vajon hogy fogják elrendezni az asztalokat. Oda kellene - az Egyesületnek - egy hosszú asztalt csinálni, de a válasz meglepő volt: "elmarad"! Micsoda? A jótékonysági ebéd. Hogy-hogy, miért? Mert csak 2-en jelentkeztek. - mondja. Az nem lehet, épp most találkoztam valakivel, aki mondta, ők 3-an is jönnek a családból. Kapásból tudok másik 3-at említeni...(akik meg is hívtak az asztalukhoz, merthogy tőlünk most nem tudunk 3-an jönni, csak én..., de én annál inkább szeretnék...) És a plakátok is , látom, kint vannak... Majd megérdeklődi. Kacsa... - jön vissza a hírrel, nagysokára, mikor már megettem - elég bénultan - a zöldséglevest, s hozza a  kacsalakomapótló rántottszeletet rizzsel.. Valamit félreérthetett... de később a kasszánál, mikor rákérdeztem, hogy akkor hányan is jelentkeztek eddig, ott is csak (1-szer!) 3-at mondtak... A plakátok mindenesetre , bíztatóan (még?) kint vannak az étterem üvegfalain. Le is fotóztam. Ki is rakom most ide,  - én is:aliz2. :: 2010. márc. 23.






22:37 :: 7 komment :: Címkék: esemenyesetKoronazsidóságszeretettel







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése