2022. március 18., péntek

egy kihagyott kiállitásmegnyitóra (márc. 8)

szelfiszobrok? panoptikum?

valahogy nem motivált semmi a megnyitóra...

mit megbántam, később, felfedezve a szobrokat

és azt is, hogy a meghivón bár nem volt feltünteve, régi ismerősöm Németh Janó is verseket mond, makói józsefattilákat, meg a szobrok is érdekesek (leszámitva az ételutánzatokat)

fel is irtam a fbra, hogy sajnálom, hogy nem mentem el, ha tudom, hogy ő is szerepel, elmentem volna, hét még a szép gitározásért

alighogy felírtam, kilépve a házból, találkoztam B K-val, aki meg is emlitette, hogy hiányoltak , és N.J. üdvözölt, Timivel együtt...u.i. régi az ismeretség, egy Gödöllői Petőfi versenyhez kapcsolódik, ahol lányom a Szeptember végén megzenésitésével és zongorás előadásával elnyerte a Televizió különdiját és Janó is valamit a szavalásával, igazán értőn és érzőn , értelmezve mond verseket, ezúttal is, ahogy a felvételről szerencsére hallhattam


a szobrokat is pár naop múlva láthattam, rögtön egyikük meg is lepett a könyvtár épülete előtt már...

Méghozzá Piszkos Fredél etnagyságba (műgyanta, igy nem olyan nehéz szállitgatni) Az is meglepett, hogy mennyire népszerű...lájkokból is látva . akár Rejtő, a kitalálója


aztán bent is volt nézni való (ezek mészkőből)




Mózes(?)


Pál(?)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése