2021. március 31., szerda

mi a bajom

 nem tudom megnevezni, okát, de tény, hogy ramatyul vagyok

jártányi erőm nincs (szó szerint) csak vonszolom magam az utcán

fáradt, álmos vagyok, a lábam ólomból...

---

be vagyok oltva

két nap múlva áll be  a második oltási két hét utáni biztonságom...

--

azért remélem nem a covid környékez

bár múlt éjjel egy szárazköhögési roham is elfogott

egyebekről nem is beszélve...


de tegnap a boltban mikor  letörölték előttem a pultot, éreztem az alkohol szagát jól! :)

22 megjegyzés:

  1. Rád hat melegfront? Én érzek ilyen tüneteket, ha jön. Meleg van kint, talán ez tesz fáradékonnyá.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ugyan, frontok jönnek-mennek. én általában "ramatyul" :) különben más meg azt irta, hogy a hideg fronttől :)

      Törlés
  2. Évának remélhetőleg igaza van.

    VálaszTörlés
  3. H.S: mindenki így van , hidegfront jön .

    VálaszTörlés
  4. P.G. Julika, amiket leírsz, az mind lehet a Covid hatása, már több mint egy évet élünk így, és meg akkor is ha soha nem voltál depressziós, idővel beáll egy letargia, ami pontosan az, amiket te eszlelsz most. Ha az párosul egy hideg fronttal, akkor meg rosszabb.

    VálaszTörlés
  5. I.E: Tavaszi fàradtsàg 🙂

    VálaszTörlés
  6. M.K. tavaszi fáradtság + telihold hatása

    VálaszTörlés
  7. V.K. Én dettó. Mai lázam 38,2 Holnap reggel fogadnak a rendelőben.
    Ettől függetlenül holnap kapnám a második védőoltást, de be se engednek a láz miatt.

    VálaszTörlés
  8. M.S. Bizony néha ramatyul vagyunk,néha viszont nagyon jól,csak azt kevésbé vesszük észre.

    VálaszTörlés