2021. március 12., péntek

ebédtöredék (asztal alatt)

 valahogy kifutottam ez ebédelési módozataimból...

a napokban már én "kotyvasztgattam" itthon, hol ezt hol azt , egyszerűeket, de mégis melegeket

az éjszakai filmezéseim miatt későn kezdem a napot, eltolódva, akkor már nemigen lehet rendelni étteremből, meg nézvén a kínálataikat, nincs is nagyon kedvem hozzá, mintha anyagi nehézségeik miatt(amik feltehetőleg vannak) a kinálatuk is romlott volna

a menza egyenesen korábban zár, sőt csak kétfélét készit

viszont felfedeztem a Gloriust!

eddig az tartott vissza, hogy csak két menűvel kezdődően szállitanak ki (nekem egy is sok)

viszont most kiderült, én elhozhatom a helyszinről az egy adagomat is (. 1290 Ft)

két levesből , négyféle klassz menűből válogathatok

adnak hozzá edényt, sőt  táskát is!

még meleg volt míg hazahoztam

egy adag, de dupla méret

a levesből meg is hagytam felét (de rég ettem levest!)

a második két nagy szelet hús volt (mátrai borzaska)

egyet vettem ki tányérra, sült krumplival

de hogyhogy nem a hús vágása közben lerepült a tényérom (húsostzóul) a konyhaasztalról, alá,  el is tört persze..

annyi baj legyen, az adag  fele megmaradt...

sőt még annak is a fele (vacsorára)

a múltkor a mély tányért törtem el, igy legalább párosan vannak...

mire minden tányérom összetöröm, remélem, kinyitnak a boltok! :)

...

fura volt a z üres étterem, a szép teritékeivel... vendégek nélkül

(irreális, mint minden körülöttünk)




3 megjegyzés:

  1. Én is szoktam rendelni egy étteremből néha.Elég nagy a választék, és ingyen házhoz szállítják. Én is még melegen kapom meg. Aznap nem kell főzni. Ma voltam boltban, főleg reggelinek valót vásároltam, és a kenyérből is kifogytam.Vettem egy kis édességet is magamnak.:) Néha kell a kényezetés, mégha fogyni is akarok.

    VálaszTörlés
  2. Paloczi Gabi
    Ez az egyik azoknak a valtozasoknak, ami a Covid Kodot okozza
    Válasz52 hete
    Gonda Julia
    amit a Covid okoz! nagy külömbség!!!!
    Válasz52 hete
    Paloczi Gabi
    Nem, a COVID Kod (mint vizpara) egy psychologiai valtozas az emberben amit a Covidhoz valo alkalmazkodas idez elo

    VálaszTörlés