2021. március 16., kedd

csendes , félfényű ünnep

 egész nap itthon, nem süt a nap, esik, eseget is.. (mint "akkor" is...)

este felé eláll... csak kimegyek a, a 6-8-ig betáblázott diszkivilágitást megnézni

(pár napja a próbavilágitásra kirohantam a Hagymatikum elé, el is szórtam a fotókkal a simkártyámat, majd most pótolom - gondolom)



a maszkért vissza kell mennem (már nem lesz szerencsém)

a kokárdám nem felejtem el kitűzni a galléromra...



meglepően sokan vannak az utcákon, 7 után. biztos a felhivásoknak köszönhetően

nehezen is lehet betartani a távolsági szabályokat, pláne ha fotózni is - akarok (én is mint más)

ámbár nem nagyon van mit...gyér minden!!! sőt hiányos, a gimi harmadik emeletén a piros nem világit (bár látszanak a piros függönyök) , 



ugyanigy visszafelé a hagymaház piros tornya is kiégett. már csak a zöld világit...

a Kossuth szobor elől eltűnt a mécsesekből kirakott 1848-49 is...



csalódottan megyek haza

útközben hiv lányom, mondom utcai  "élményeimet", ő meg erre, hogy Pesten nem volt semmi (még ennyi se)

(a polgármesterasszony beszédét félfüllel hallgattam online, bár most nem magét , inkább városképeket mutatott) viszont a keresztény szót tördöfésként ejtette ki többször is... nem tudom , miért kell ezt a szót (mintegy másokat kizárásként) annyiszor és annyira  hangsúlyozni ,örökösen )még egy ilyen ünnep alkalmával is, ahol zsidók tömege áldozta életét a szabadságért a magyar "keresztények" mellett...)

(lásd korábbi posztom családom effajta érintettségéről is!)

1 megjegyzés:

  1. É.B.J. Az én fülem is bántja, pedig keresztény vagyok. Manapság állandóan ezt emlegetik, erre hivatkoznak. Kirekesztőnek, bántónak érzem én is.

    VálaszTörlés