2021. március 1., hétfő

álom/film

 furcsa álmom volt, töredékesen emlékszem azaz beugrott egy kép:

a nagybátyám van a túloldalon, elegáns barna utitáskával előtte a járdán (Bajcsi Zsilinszky utca?) (AZ A TÁSKA kisértetiesen hasonlit a tegnapi krimi főhősének táskájára, bár ő egy másik (akta)táska miatt került halálos bonyodalomba...és nem is tudtam végignézni a filmet, mert levették az utánanézhetőséget,épp 28-án --ez egy kisérlet lett volna a befejezéshez, más szereplőkkel?)

én egy étteremféleségben (kerthelyiségben) ültem, háttal neki, de meghallottam, hogy nevén szólitott, és átmentem hozzá

(később eszembe jutott, hogy nem fizettem a pincérnek, fura fogyasztásom volt, dupla üditők...) 1000Ftnyi, ki akartam fizetni , de a társaságom már rendezte....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése