2021. március 12., péntek

biztonság?

 pont elmúlt két hete, hogy megkaptam az első Pfizer oltást... állitólag ettől számitva számíthatok bizonyos szintű biztonságra(?)

el se merem hinni....

egy hét múlva kapom a 2.-t... azt mondják akkor erősebb mellékhatásra lehet számitani

ha ez az eszeveszett fáradtságom mellékhatás? el se tudom képzelni erősebb mivoltát..

persze sokkal  inkább ez, mint a covid!

(első perctől úgy érzem, hogy azt nem élném túl... talán-talán ezt már megúsztam(?) - mondom azért nagyon óvatosan, nehogy elkiabáljam.)

22 megjegyzés:

  1. Remélem megúsztad, és meg fogod úszni. Én még oltás előtt vagyok, kíváncsi vagyok milyen mellékhatásai lesznek.

    VálaszTörlés
  2. A.B.B. Semmit sem éreztem a második után sem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. akkor jó! 🙂 (lehet, hogy a fáradtságom is mástól van..:?)

      Törlés
    2. P.G. 2 hettel a masodik utan van vedettseged, bar nem 100% os.
      Az “eszeveszett” faradtsagod egyreszt a korodtol van,(en is annyira faradt vagyok, hogy idonkent minden mozdulat sok), masreszt az egesz Covid elettol van. Eppen tegnap olvastam a Covid Fogrol (Covid Kod), ami az emlekezest tamadja meg. Idonkent elveszted a fonalat. Egyre tobb, a mit is akartam itt csinalni? epizod

      Törlés
    3. P.G. A “vedettseg” azert nem jelenti azt, hogy akkor mar nem kell mask, vagy kezmosas ugyan.
      A masodik oltas mindenkinek mas. Velem semmi nem tortent, csak talan az, hogy minden faraszt.
      A vedettseg a masodik oltas utan 2 hettel.

      Törlés
    4. a teljes - tudom! (s abban sem lehet bizni teljesen)

      Törlés
    5. nade én nem kaptam meg a covidot szerintem ! 🙂 és nincs is baj az emlékezésemmel :))

      Törlés
    6. P.G.nem a Covidtol van, nem azokrol van szo akik a Covidot meg kaptak, hanem a mindennapi eletet a Coviddal. Persze Te szinte naponta kerekparozol kint, meszpostara, boltba, kint ezzel. De itt mi szinte nem megyunk ki sehova, napokig, hetekig

      Törlés
  3. N.S. A másodiknál kis hőemelkedésem volt másnap, semmi több.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. DE MILYEN FAJTA OLTÁST KAPTÁL?

      Törlés
    2. P.G. csak? Nem melto valasz. Hallottal valami kosza hirt?

      Törlés
    3. épphogy nem, és ezért lep meg

      Törlés
    4. P.G.itt hetekkel ezelott olvastam olvastam arrol, hogy nehezebb mint az elso, azota semmi reakcio minden itt. Beszelt Em egy orvossal is, semmi reakcio. Viszont epp most olvastam, hogy aludj sokat, etkezz jol, es tartozkodj alkoholista italoktol a masodik elott

      Törlés
    5. sose iszom, sokat alszom és eszem... akkor oké

      Törlés
  4. L.K. Nekem sem volt a 2. után semmi bajom. Szintén Pfeizert kaptam.

    VálaszTörlés
  5. Hanny Ladanyi
    Mi is meg kaptunk az elsot nem tudom mikor kaptunk a masodikat.
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    én talán pénteken, de m ég nem biztos
    Tomi Ladanyi
    Megkaptam az elsot.
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    Dóra is?!
    Válasz1 é.


    Gonda Julia
    holnap kapom a másodikat!
    Válasz1 é.
    Paloczi Gabi
    Nagyon jo.

    VálaszTörlés