2021. március 21., vasárnap

kivételes telefon

 fél 10 előtt csöng a telefonom, lányom hiv, meg is ijedek, mi lehet, nem szhokott, legfeljebb irni ehgy néma smst...

nehezen kezdi

és közben hallom unokám felháborodott hangját

s ő mondja is , hogy amikor meghallotta az anyjától, hogy nem megyek, pedig már beoltottak,másodszor is, nagyon feldühödött..

,mert már nagyon meg szeretne ölelni, meg megmutatni a videojátékait meg a plüsseit...

hát én is feldühödtem lányomra, hogy miért fogalmaz mindig  ilyen végletesen!

majd megyek, ha a helyzet olyan lesz!

talán sikerült megnyugtatni unokámat,

s majd videon megmutatom a kis bárány plüsst amit vettem neki húsvétra...meg megnézni az ajánlott filmjét, a Dórát, s arról beszélgetni...

ne legyek mér stokcholm szindrómás ?

de az vagyok már kezdettől tudom is

hét harcoljak ellene . mondja lányom

hát könnyű azt mondani

jelenleg meg Stockholm véd!

engem is meg őket is!!!!

(hiszen az oltások ellenére vagyunk sose látott felszálló ágban)

---


 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése