2019. szeptember 11., szerda

vihar





a nagy viharról beszélek a telefonban s közben anélkül hogy észrevettem volna , lányom átadta fiának,,..
én meg nagyban ecsetelem,hogy Szegeden egy platánfa egy emberre esett,a szinházról letépte a tetőt a vihar, a jogi egyetembe meg  belecsapott a villám

de hallom már unokám keményen rámszól, itt hagyd abba

de még megkérdi riadtan, hogy abba az egyetembe csapott bele a villám, hova az anyja járt (még utólag is rossz lenne belegondolnia?)

nem, nyugtatjuk meg , ő a bölcsészkarra járt.... és különben is senkinek nem lett semmi baja ...

***

csak azt nem értem, hogy még én vagyok félős? épp újságolta anyja, hogy azt üzente egy kisfiúnak, akivel összetalálkozhatok esetleg, hogy ha egy Gonda Julia  nevű FÉLŐS néni lát, akkor azt üdvözli ..:)



6 megjegyzés: