2019. szeptember 2., hétfő

unokám és a telefon

megvolt lányom szokásos esti telefonja, unokám a háttérben volt, eszegetett vagy (és tévézett, de nem nyilatkozott

ám pár perc múlva újra szól a telefonom, csak nincs valami baj,hogy újra...

kis csönd után megszólal benne az én unokám mély unott hangon, tagoltan, sejtelmesen szi- a

hát nagyin örültem mondom, meg is köszöntem, ahogy illik  hogy hívott

hát még , mikor megtudtam, hogy saját ÖTLETE  volt a hívás (ennek külön örültem, bár nem voltam benne egészen biztos, némi inspiráció jöhetett anyja felől, hiszen mindig kérdem tőle, mi van az Unokámmal most épp mit csinál,,, anyja szerint csak azért nem hív (gyakrabban) , mert nem szeret telefonálni,,  pedig mikor itt volt, a buszra felszállva még azt mondta, majd hív, lehet hogy még ma (azóta majdnem egy hét telt el)

beszélgetésünk zajokba torkollott, lego dobozát rakosgatta, mint megtudtam,hát igen, rengeteg egyéb dolga van egy kisfiúnak, mint hogy öreganyjával telefonozzon, én megértem, tényleg... csak legyen jól, akár nélkülem is, sőt....

12 megjegyzés:

  1. G.P. Úgy természetes!
    A KIS FIÚKNAK IS MILLIÓ TEENDŐJÜK (DOLGUK)LEHET!

    VálaszTörlés
  2. G.A.M. Inkább a legó,mint az okos telefon nyomkodása!....ne is szeresse! Persze telefonáljon csak,azt igen!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nyomkodja az okos telefont is, nem kell félteni

      Törlés
    2. G:A:M:....én,meg már örültem,hogy van egy "fehér holló"!!!!

      Törlés
    3. a lego miért zárná ki, kisfilmet néz a telefonon, de módjával, amúgy meg a meseKÖNYVeket imádja

      Törlés
  3. H.M.M. Juli imadjuk egymast az unokammal de a telefonalas neki is nehezere esett mindig Most 13 eves most jutottunk el hogy telefonon is tudunk tarsalogni A szemelyes kontaktust jobban szereti

    VálaszTörlés
  4. Válaszok
    1. A.Sz. na, hát akkor éppen nagyon elfoglalt volt, van ez így

      Törlés
    2. tudom én azt, nem is panaszkodtam, sőt :)

      Törlés