2019. szeptember 10., kedd

új korszak

azt hiszem nagyon is van valami ebben a 7  évenkénti (sejtszintű és csakrális ) újjászületésben, nekem közeledik a 77. és érzem,,, az új korszakom

azt hiszem ez a szivcsakráé (5.) ami nagyon, talán a legfontosabb

azt hiszem  jobban fogok szeretni és elsősorban - n e vegyétek önzésnek  beleértve - magamat

elegem van az önócsárlásból, önelégedetlenségből, kishitűségből.stb... pláne mióta rájöttem, hogy ez ellenem fordítható fegyver, amivel csak gyilkolhatom magam, najó enyhébb hasonlattal öngólokat rúghatok illetve rúghatnak gólokat nekem,,,, kik eleve elfogadják a (jól lehet torzul lefokozó) énképemet, s nem fáradoznak saját kialakításával-- (mert miért is tennék)

szóval önszeretet, de valami tágabb értelemben szeretet, aminek kidolgozásán még dolgozom

valami ebbe az irányba mutathatót (most hallottam) ha az ember önmagát keresi Istenre talál ha Istent önmagára... szóval mindegy...de úgy akarom szeretni magam, hogy abban isten is feltétlenül benne legyen másképp nem lehet)vagy ha így jobban hangzik istent , csekély magammal és  ugyanakkor mindenkivel együtt...mert kivüle úgysincs semmi és senki/

6 megjegyzés:

  1. I.A: .. Jó döntés!Sok erőt,és sikerülni fog!

    VálaszTörlés
  2. Sz.A: Jól csinálod nagyon, Júlia.
    És nagyon meglepődtem, sokkal kevesebbnek gondoltalak

    VálaszTörlés
  3. K.SZ.F: Hála istennek hogy rájöttèl .Van miért szerezni magad.

    VálaszTörlés
  4. Imréné Antal
    "Jó nő vagy"..... Jó döntés!Sok erőt,és sikerülni fog!

    VálaszTörlés