2019. szeptember 1., vasárnap

ellenreklám

rájöttem, hogy én tulajdonképpen csak magamnak írok, s ez látszólag lehet merő önzés, de valójában az rejlik a mélyén, hogy nem pislantok oldalra, igényeket  és kivánságokat kilesni, írom, ami bennem van, igen, elsősorban magamnak, ez az őszinteségem alfája és omegája

és az is benne van hogy nem akarom senkire se rátukmálni a mondandómat, nyitva a lehetőség, aki akarja elolvashatja, aki nem , nem (aki bujt, bujt, aki nem , nem. én megyek....

én mindig bajban vagyok az ajándékozásokkalis, mert nem tudhatom, hogy az illetőnek szüksége van-e arra, amit adni akarok neki, (jobb néven veszem, ha ő választ, nagy megkönnyebbülés....)

soha senkire nem akarok rátukmálni semmit, hát hogy is akarnám magamat ....


29 megjegyzés:

  1. K.DrK. Tisztelt TANÁRNŐ ! Kérem, írjon tovább !

    VálaszTörlés
  2. T.K. Ez így természetes. Akik szeretik az írásaidat, azok soha nem is gondolnak arra, hogy "ki kellene pislantanod" bármerre is. (Az igényeknek megfelelő írást műveljék a fizetett, újságoknál dolgozó újságírók. Az egy nagyon nehéz vállalás.)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azért a kettő közt még van nagyon sok árnyalat, én elég "szélső" vagyok :)

      Törlés
  3. A.D.Mindig elolvasom Tanárnő írásait!!! Sok érdekes dolog ír, és tisztelem, ahogy őszintén vállalja érzéseit!!!

    VálaszTörlés
  4. R.T.Julika, csak azt nem értem, hogy aki "csak magának ír", mégis miért mutatja meg?... (ráadásul blogon, Facebookon, ami csak részben kontrollálható) Ezt a kérdést csak azért teszem fel, mert magamnak is feltettem, és kíváncsi vagyok a te válaszodra.

    VálaszTörlés
  5. a kérdésben a válasz, ill.irtam: aki akarja elolvashatja, azoknak megadom a lehetőséget (nem értem , miért kérded, leirtam)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. R.T. Nem egészen. Hiszen ha " megadod a lehetőséget" arra, hogy más is elolvashassa, már nemcsak MAGADNAK szól...

      Törlés
    2. jaj ott volt a "tulajdonképpen" módositó szó előtte,aztán meg
      az "elsősorban" is (de ez már szőrszálhasogatás)

      Törlés
    3. ha analizálom, mikor irok, nem gondolok olvasőra....

      Törlés
  6. N.J. Îrjon Tanárnő!Ossza meg Velünk a gondolatait!Akit érdekel úgy is elolvassa!

    VálaszTörlés
  7. G.P. SZIVESEN OLVASOM!
    JÓ OLVASNI!

    VálaszTörlés
  8. P.G.K. Írjon Tanárnő!Én mindig szivesen olvasom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyelőre még bíztatás nélkül is irok, de köszönöm,l!

      Törlés
  9. J.J. Szerintem sokan olvassuk ezeket a tanulságos írásokat. Én mindíg várom a következőt.

    VálaszTörlés
  10. I.F. Csak írj, hogy olvashassam kedvemre..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. OKÉ :) (ha van ihlet, akkor muszáj, ha nincs, akkor hallgatok:)

      Törlés
  11. T.K. További írást szeretné(n)k ! :-)

    VálaszTörlés
  12. I.K. Húen olvasom és szeretem. Puszi

    VálaszTörlés
  13. I.A. Jó olvasni amit írsz. Minden írásod elolvasom,gondolat ébresztő!Írj, akit érdekel elolvassa. Nekünk is írsz nem csak magadnak!

    VálaszTörlés
  14. K.Sz.F. Ez sokkal jobb megoldás a "kibeszélésre" mint egy barátnő, mert a barátnő azt várja, hogy befejezd és mondhassa ő. Néha az írásod én is félreértettem, azt hittem már megint a kesergés, de rájöttem, az egy akkori pillanatnyi érzés, amit nem is baj, ha szavakba öntünk. Sőt.

    VálaszTörlés