2019. szeptember 27., péntek

ars vita közelről

milyen pontos, milyen találó....milyen... milyen


leheveredtem délután, s már nem tudom miért, s hogy, csak eszembe jutott a nagy csöndben József Attila Ars poeticájának a vége

én mondom még nem nagy az ember
de képzeli hát szertelen

elgondolkoztam már ezen is, hogy a szertelenség hogy függ össze kicsiségünk nem tudásával, a nagyság hamis képzetével

de főleg ez gondolkoztatott el, ez az útravaló

kisérje két szülője szemmel
a Szellem és a Szerelem

hányszor elmondtuk már, hallottuk, de igazán nem gondoltam a mélyére, s mennyire igaz

a szellem és a szerelem szül bennünket., egész pontosan, az ám.

s mi lesz belőle? (belőlünk?)

2 megjegyzés:

  1. Sz.M. Valahol azt olvastam nemrég, hogy nem azért teremtett Isten bennünket, hogy csak úgy eltűnjünk.Valami csak leszünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát irni sokmindent lehet meg gondolni is :) (de én nem erre gondoltam, életünkön belülre...)

      Törlés