2019. szeptember 5., csütörtök

szem(üveg)em!

azt mondják, ha előrehaladottabb lesz a szürkehályog állapota, akkor paradox módon javul a látás ,attól tartok ennek is jele lehet, hogy állandóan leveszem, és el-elhagyom a szemüvegem....

ma visszamentem érte a lakásba és a hagymaházból (a fürdőszoba polcon volt, logikusan)

egyszerűen letettem magam mellé egy váróteremben, még jó hogy ott hagyták....

viszont úgy döntöttem, nem szedek gyógyszer(eke)t .azt hiszem már csak ártalmamra vannak

persze , szedem amit muszáj, de múló hangulatokkal nem foglalkozom :)  se pro se kontra) így döntöttem

legalább nem leszek álmosabb a kelleténél....(?)

írom ezt félig csukott szemmel...(de szemüveggel)

....

egyébként újra nincs meg... :(

7 megjegyzés:

  1. T.K.Nem szeretem a nyakbaakasztós módszert, mert a madzag melegít, de avval mindig kéznél lenne az olvasószemüved

    VálaszTörlés
  2. Hamarosan teljesen leteheted majd a szemüvegedet, mert a hályog miatt megváltozik a szem fénytörése. Ez saját tapasztalatom is, mindaddig így volt, amíg végül annyira előrehaladt a hályog, hogy megoperáltattam.

    VálaszTörlés
  3. sejtem,,, remélem nem vesztek az odázással ( a drnő rámbizta az időpontot)

    VálaszTörlés
  4. az én szemüvegem multifokális, (nem "olvasó") (azaz egyszerre rövid és távollátó) tehát mindig a szememen kéne lenni :(

    VálaszTörlés
  5. Zs.P. Gyerekkoromban anyukám onnan tudta, hogy rossza a szemüvegem, hogy mindig letettem és elhagytam valahol. Szerintem is valami ilyesmi lehet a dologban.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igen, az is! ez egy régi, ami előkerült, s már túl lehetek rajta....

      Törlés
  6. Azért túl sokáig nem érdemes várni, mert akkor már sokkal bonyolultabb lehet a műtét, épp most történt egy ismerősömmel ilyen. Én akkor szántam rá magam, mégpedig sürgősen, amikor az arcok helyén már csak egy elmosódott foltot láttam.

    VálaszTörlés