2018. november 12., hétfő

rapszódia filmen

az volt a film valóban, "rapszódia"), nem csak a benne felidézett szám: bohém rapszódia

érzelmi hullámvasút... végén némi katarzissal

épp hogy kiértem a hidegre, s felszálltam a biciklimre, még a film hatása alatt (bár legvégig most is  bent maradtam, akkor is ,amikor végre az eredeti zenekar és az "eredeti" Freddie Mercury adtak elő a leúszó szöveg mellett...)

lányom hívott Hévről, ők színházba menet, milyen volt a film, kérdi, egy szót mondtam (nem szeretek hosszan telefonálni, mikor járművön utazik és nem árulja el, milyen közel a leszálláshoz)

megrázó

igen megrázó volt, most se mondhatok mást, bár elemezhetném

(S az is igaz, bár ez megkerülhetetlen lett volna, hogy zavart a színész, külseje, hogy eleve nem lehet ugyanaz, hogy a fogaival kínlódtak(ami sokkal jobban előre állt, mint Freddie Mercurynak...)

ezt leszámítva....

bár sokan fontolgatták, hogy megnézik még egyszer a filmet

én nem, esetleg...csukott szemmel!





(ez az eredeti felvétele az 1985-ös Live Aid-nek! : ami utólérhetetlen persze, bár egyesek szerint jobb a filmnek ez a zárórésze)
(badarság, az eredetinél nincs ,nem lehet jobb!)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése