2018. november 23., péntek

frusztrációk

nem nagyon értem, hogy lehet az, hogy egy sapka/kalap se jó a fejemre, Mind kicsi: Általában 56-osok (de volt egy 57-es, sőt 56-58-as méretű is  és még az is., szoritotta a kobakom.  Nem, nem a hosszú, feltűzött hajam miatt, legfeljebb kis részben csak)

pedig itt a tél, sapka, kesztyű, sál

a többi egyszerűbb (bár megvétele napján kint hagytam a biciklikosaramban az esőben, az új szürke kötött kesztyűmet, a rajzszakkör idejére)

fejemre épp van mit húzni, most egy régi zödkalapszerüséget, ami nem is értem hogy, de nagy!

nem számit

olyan hamar este van, sötét,alig látják,

egyébként a közvilágítás meg csapni való, helyenként egyáltalán nincs is! vaksötétben botorkáltam a Spar felé, Színes mosósszer sincs...Normális, kis dobozban. Csak óriás kiszerelésekben..... Hurrá.

Ja, és az egész város feldúrva. Meg is lepődtem , hogy hónapok után félig megcsináltak egy kis keresztutat.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése