2018. november 24., szombat

a hős Clara

sejtettem, az előzetesek , meg egy-két lesújtó kritika alapján is, hogy kis melléfogás lesz nekem megnézni a Disneytől a Diótörőt meg a négy birodalmat,,, hát kb így is lett

először arra gondoltam, hogy megnézem, hogy ajánlhassam Unokámnak, de a 12-es szám eleve ezt kizárta... aztán megnéztem, hogy hallgathassak Csajkovszkijt (ő jöhetne mindig minden mennyiségben) csakhogy az tényleg apró volt, csak a leúszó betűk mögött némi kis balettal, meg tán a közepében meg a zárótáncban, egyszer-kétszer...

már akkor is gondolhattam volna, hogy eltévedtem, amikor a kezembe nyomták a 3ds szemüveget

susogó madarakkal ijesztgetett eleget, meg másokkal is, de én el-elszunyókáltam előlük, igen jót...

a keret tartott ébren, az némileg tetszett is, az elején meg a végén, abban volt valami "emberi"

a kislány akinek hiányzik elhunyt anyukája... de végül is megbékél...az emlékével, amely élteti tovább (királynővé téve, őt meg hercegnővé)....

azt hiszem Clara ilymódon beállhat Dorothy meg Alice sorába, kis előfeminista harcos hős  lányok.... ....






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése