2018. november 25., vasárnap

a rózsák hiánya

pár napja nem tudtam fényképezni, betelt a mobilom , s a fényképezőgépem memóriakártyája is, volt pár nap, amíg csak a szememmel fotóztam; igy a sarki kis kertben megcsodáltam a még mindig nyiló gyönyörűséges és különleges rózsákat...

tegnap végre vettem memóriakártyát, és ma direkt arrafelé mentem , hogy lefotózhassam valójában is...de sehol semmi, visszahajtottam, hát le voltak metszve tövig a rózsák

majd elsírtam magam

vagy ez kell ahhoz, hogy jövőre is szépek legyenek ?

hiszen itt a hideg.... ahogy ide bicikliztem is, csupa kipirult arcú gyerekkel találkoztam szemközt a szélben...

akkor is, még korai volt, hiszen nyiltak, pompáztak!

6 megjegyzés:

  1. É. Sz. Így jártam egyszer a mezei virágokkal . . Visszamentem, hogy szedek egy kis csokrot . . időközben lekaszálták a kis rétet!
    Julika, ilyen a munka ütemezése a nagyüzemben . . . nem romantikus, mint mi! ☺☺

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. de ez nem nagyüzem, egy magánházaspár csinálja önszorgalomból!

      Törlés
  2. G. E. L. L. Julikám! Az én kertemben még van rózsa, várja még a kissé jó időt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ott is volt! VOLT. :( gyönyörű, különleges szinű.s nem is nyilt el még... Egyébként jó időt már hiába várunk! :(

      Törlés
  3. N.E: Az előrejelzéseket figyelve lassan itt az ideje... Én kicsit elmaradtam, de már egy hete nézem, hogy meg kellene csinálni a visszavágást és a rózsatövek feltöltését, hogy jövőre minden rendben legyen és szépen virágozhassanak..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, hogy a jövő miatt van, mert egyébként gondos kertészek

      Törlés