2018. november 8., csütörtök

látszom? nem látszom?

miután leültem a székre az étteremben, és többször is elment mellettem , közelemben pincér, és féltem, hogy mire mégis sorra kerülök, nem jut a töltöttkáposztából, kénytelen voltam megkérdezni, hogy

látszom-e

u.i. többször van olyan érzésem, hogy nem látszom, hogy nem vesznek észre, s így kénytelen vagyok szólni is, hogy vagyok, itt vagyok...

ez nem is olyan légből kapott kérdés, nézegetek csoportképeket, az ősz hajammal, alattuk valahogy a vonásaim is eltünedeznek az arcomról, elvesztik kontúrjukat, a többi archoz képest

lehet, hogy nehezebb is észrevenni, mint mikor sötét üstök bortotta a fejemet oly jellegzetesen
!
de mindig megnyugtatnak ilyenkor, hogy látnak...
(csak épp más dolguk akadt,)

nem baj, amíg látszom, addig jó - ha halványabban is!

5 megjegyzés:

  1. E.N. A Korona étterem végnapjaiban egyszer 18 percig ültem. Folyamatosan mentek és jöttek el mellettem a pincérek, de egy sem jött volna oda. 18 perc után (eredetileg negyed órát akartam adni nekik) felálltam és a butik soron az albán péknél vettem egy negyed pizzát. Nem szóltam. Az égiek nem akarták, hogy ott egyek aznap....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én bizony szólok (meg is lepődnek és pillanatok alatt felszolgálnak:), pedig nem is az a célom)

      Törlés
    2. Van, hogy én is. Biztos sok taot ovastam akkor éppen és nyugodt voltam :D (Nagyon nem jellemző!)

      Törlés
    3. igen, sokmindentől függ(ünk)! :)

      Törlés
  2. Ervin Nemeth
    Tegnap túlpörögtem, egész éjjel nem aludtam. Ma nappal másfél órát. Most is sok gondolat van a fejemben. huszonpár oldal került egy új könyvembe. Még két hétig nem kellen aludni és kész.
    Válasz4 é.
    Ervin Nemeth
    26 éve az egyetemen volt így. Hetente átlag két éjszaka kimaradt, csak 1-2 óra szunyóka napközben. Minek az a sok elvesztegetett alvásidő?
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    óvatosan azzal a nemalvással - megbosszulhatja magát...az alvás meg megtérül!
    Válasz4 é.Módosítva
    Ervin Nemeth
    igen, tudom. no, próbát teszek. legfeljebb egy pirula, vagy kettő. Jó éjt!
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    altatóval is óvatosan! jó éjtí!
    Válasz4 é.
    Ervin Nemeth
    nem altató. "menedzser tabletta".
    Válasz4 é.
    Gonda Julia
    ahhoz nem értek (pláne),de azt gyanitom, az inkább valami élénkitő lehet (?) 🙁
    Válasz4 é.
    Ervin Nemeth
    pont az ellentettje -- túlpörgés és stress csillapítója 😃 Hatott, most keltem fel.
    Válasz3 é.
    Gonda Julia
    igen? még nem hallottam róla! akkor jó....

    VálaszTörlés