2018. november 9., péntek

megváltozott!


a Coopban néz rám ez az arc a Nők lapja címlapjáról, csak az arcot látom, a címet nem, úgy van rakva a lap, egymás hegyén hátán, valaki már kiszedte korábban, s csáléra rakta vissza... Állok előtte, és töröm a fejem, ki lehet, míg végre rájövök a cím nélkül is a  KULKA:

Megváltozott! - mondom magamban

Kinyitom a lapot , és ez  első szava is, kvázi címe: "Megváltoztam"

Nem hagy nyugodni a Kulka jelenség,,,,

Idegennek érzi magát... a tükörben

eszembe jut, egyszer láttam életemben (félig) civilben. az úttörőhöz lépcsőjén vitte vállfán a fellépő ruháját, sanzonokat adott elő este, sajnos nem néztük meg... de ahogy ott a lépcsőn láttam, csupa szorongás volt...

talán most már nem szorong

azt mondja, már nem fél semmitől, nyugodt

talán ez az igazi énje, és nem ez a "idegen"


--------



s hogy miben változott

máshogy látom magam és az embereket, mint a betegség előtt. Megváltoztam, a figyelmem is megváltozott.Szeretem megfigyelni az embereket, Szemlélődöm. Magamat is kvülról figyelem, és egy folytában csodálkozom.

a a végén, mintegy illusztálásképp:

Elmentem Párizsba, a keresztanyámhoz, ott él. Figyeltem az embereket, ültem egy teraszon, kávéztam és nézelődtem.Az öregeket nézem.Nyugdíjasokat. Bicegnek, Együtt érzek velük. Sajnálom az öregeket. A betegeket.




3 megjegyzés:

  1. pszt... nekem igy, most jobban tetszik, de persze kivánok teljes gyógyulást!

    VálaszTörlés
  2. J. M. Kedvencem volt régen és most is

    VálaszTörlés
  3. A.D Így is szeretem. Színésznek és embernek is kiváló.

    VálaszTörlés