2018. november 19., hétfő

esik a hó

most mit csodálkozunk?!

kicsit korán jött? (emlékszem, amikor a Szovjetúnióban voltam, egy korainak számitó novemberi havazásra, ami ott persze nem számitott annak (de én még csak igazán meleg kabátot se vittem magammal, csak egy barna bőrkabátot, holmi béléssel...brrr..még most is megreszketek ha azokra a hideg , nyirkos, barátságtalan napokra gondolok a nagy Moszkvában, volt még valami világoskék horgolt kendőm is tán, meg egy vékonytalpú drapp csizmafélém? De nem tartott távol attól hogy bebarangoljam a félvárost, múzeumait, színházait, hangversenytermét...mig a többiek otthon a gáztűzhellyel fűtöttek, vagy mi? - na néha be is vásároltak, a kötelező egyetemi penzumunk után)

szóval november 19-én esik a hó, ha nem lett volna olyan hosszú nyarunk, tán nem is csodálkoznánk, de így igen

és érdekes módon a szervezetem már tegnap jelezte a hideget (ja , már tegnap hideg is lett, ha hó nélkül is),kétszer is görcsölt a szívem (angina pectoris)

és egész éjjel a lábam! (magnézium ide vagy oda rá)

óvatosnak kell lennem, majd az úton is, hogy ne csússzak el, mert az esés megy nekem újabban, hó nélkül is

4 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. még nem csúszik:) de igen, az vagyok... hó nélkül is már! :(

      Törlés
  2. K. T. L. É. .és mennyivel jobban jártál, mint a többiek!:) Neked maradt a kulturális emlékezet, ami máig betart, nekik meg maradt a tűzhely kevéske melege.

    VálaszTörlés