2016. április 3., vasárnap

in memoriam Kertész Imre


a második halál  után 
                               
          "Egyszer meghaltam már... hogy élnem lehessen, s talán ez az én igaz történetem" (Kertész Imre)
                                                                                                                  
órjást vesztettünk el

nem értünk fel hozzá

pedig szerethetett

különben nem írta volna
gazdag gondolatait
végtelen
sort sorra
szaporítva


de vajon hányan
értették meg
igazán
igazát

no majd megint
a „hálás utókor”,
jövőre”…

a kegyes s végső
halál után

2 megjegyzés:

  1. "Egyszer meghaltam már... hogy élnem lehessen, s talán ez az én igaz történetem" (Kertész Imre)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. TL.Minden 'nagy' ember, meghaL Shakespeare is, vegso soron nem tobb mint embertarsunk. Senki elott nem kell hasraesni.

      Törlés