2020. december 16., szerda

videocsett

 felhivtak, 8 előtt, pont akkor ébredtem délutáni hanukagyertyagyújtás utáni alvásomból, végre nem szédülve

unokám egyből rámcsapott és szokása szerint kérdőre vont : na mi van a testmozgással....

hát kerteltem, de most mikor a fejmozgatás is olykor kockázatos, le kellett mondani róla

ámbár - mondtam neki -, amit tegnap nem, hogy én valamikor balett táncos akartam lenni, pont amilyen idös ő most, akkor, mert 9 éves korig lehetett volna jelentkezni a vágyott balettintézetbe (de aztán lemondtam róla mégis)

megkérdeztem, apropo, ő nem akar balett táncos lenni?

nevetett, azt hitte, hogy az fiúnak nem való

dehogynem - mondtam: ismeri Markó Ivant, Bejartot, Fülöp Viktort, Róna Viktort ?(persze nem)

ő viszont erre  elkezdett "balettozni" a háttérben.... (hát kicsit esetlenül, de édesen :)


3 megjegyzés: