2020. december 15., kedd

ne mozdulj!

 nem mondom, szép kilátások...

hajnalban keltem, rögtön bevettem a betasercet, ami állitólag jó a szédülésre

megreggeliztem, s visszafeküdtem egy kicsit...

na ezt nem kellett volna, hirtelen akartam felülni s már megint rámzúdult ez a fránya szédülés

visszaestem, és nem mertem moccani se, a fejemet se...

aztán sok idő múlva, nagynehezen előbb a lábaimat raktam le a padlóra

majd nagyon lassan és behunyott szemmel felültem, s megint csak lassan felkeltem, elindultam...

s most nem merek visszafeküdni !

azt hiszem este se...

majd virrasztok...(?)

13 megjegyzés:

  1. még délután elkapott, de mostanra teljesen elmőltz (ki tudja meddig :(

    VálaszTörlés
  2. T.K:
    A háziorvossal egy telefonos átbeszélés biztosan segítene.😒

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezen túlvagyok, nem sokat ér(t)...🙂 (ja ma még nem beszéltem vele 🙂 csak nem gondokod, hogy nem beszélek orvos(ok)kal?! de tehetetlenek - azért nap közben remélem javul a helyzet, (mint általában) s igy este lefeküdhetek 🙂

      Törlés
    2. T.K. Megnyugtattál. Akkor bízzunk abban, hogy a frontok jönnek és mennek, és elmúlik a szédelgésed. (Valójában nem gondoltam át, hogy milyen szoros a kapcsolattartásod a háziorvosoddal. Örülök, hogy legalább telefonon próbálnak segíteni.)

      Törlés
  3. N. J. Sajnos a migrén ilyet tesz. Vigyázz, óvatosan mozogj!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. migrénes vagyok, de most speciel a fejem nem nagyon fáj - bár lehet hogy nem egyidőben vannak ezek a tünetek! (jelzem, jobb is)

      Törlés
  4. K.K. Bocsánat, de sajnos a szédülésnek lehetnek pszichés okai is. A támasz hiányának érzete bizonytalanná tesz. Félek, hogy nem tudom megoldani az előttem álló dolgokat. .. és nem is tudom, mert amint felkelnék már is szédülök. Lehet, hogy jó lenne egy szakorvossal értekezni erről. Mielőbbi gyógyulást kívánok a Tanárnőnek.🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugyan mar..ez annal jóval effektivebb! Es atmeneti.napkozben elmulik..bar csak lelki lenne.."mindent meg tudok oldani" (ha nem szedulok:)

      Törlés
    2. K.K. Rendben, akkor más eredetű ez a szédülés. Mielőbbi jobbulást kívánok

      Törlés