2020. december 14., hétfő

félnapok...

 minden nap helyre kell pofozni magam, hogy újra indulhasson az életem, sokszor fél nap is beletelik, s vissza-visszatántorgok, olykor az ágyba is. Egyre több időt töltök ott toldozgatva-foltozgatva, készülve egy örök fekhelyre?

----

ezt tegnap irtam, de ha csak ez lett volna ma... örülhetnék

(fél kettőig kb ,mozdulni se mertem az ágyamban)

nem tudom a napfogyatkozásra fogjam-e (mint később kiderült, hogy az van) de rettenetesen rosszul voltam kb eddig.. reggeltől, megint annyira szédültem, hogy visszafekvés után meg se mertem mozdulni, mert olyankor sokkal jobb (össze-vissza álmodtam hozadékkép) nem részletezem, jó hogy vége, de ilyenkor mindig elfog egy kisebbfajta, gyakorlatias halálfélelem...

összeszedem magam s elmegyek a patikába, betasercért, már fel van irva, a "levegőbe",csak nem lett volna szabad pár napra se kihagyni(?)


1 megjegyzés:

  1. Paloczi Gabi
    Nem tudod kihozatni?

    Gonda Julia
    már elhoztam, irtam, hogy elmúlt, akkor már oké!:) be is vettem...

    VálaszTörlés