2020. december 11., péntek

könnyű búcsú az öregsávtól?

 lehet, hogy nem is baj hogy megszüntetik az öregsávot a boltokban, igy is rengetegen vagyunk, és sokkal akadályozottabban tudok mozogni, mint a vegyes életkorúak közt

ha ilyenek az öregek... akkor kezdek megnyugodni, nem is én vagyok a leglehetetlenebb köztük :)

én csak azt kérdeztem meg, hol vannak  azok a fél kilós kenyerek, amit kosárba ki szoktak rakni, még nem kiderült, hogy ott volt, csak még nem felrakva, később találkoztam a kedves kiszolgálóval , aki megmondta, s megkérdeztem tőle, ugye nehéz velünk (addig már léttam egy s mást) és csak mosolygott....

elképesztő az a lassúság, döntésképtelenség, totyolyázgatás amit tanusitanak az öregek, najó?MI öregek...

jobb is lesz ha elvegyülünk a többiek közt... mert csak húzzuk le egymást (az integrációnak vagyok hive, amúgy is)

úgy hallom, korlátozzák a vevők számát, hát az épp nem fog ártani, viszont akkor sorban állunk kint az üzletek előtt, nem csak a postánál? :(

sehogyse jó ez! csak már lenne vége......

1 megjegyzés: