2020. december 19., szombat

szédülés

 nem tudom a napfogyatkozásra fogjam-e (mint később kiderült, hogy az van) de rettenetesen rosszul voltam kb eddig.. reggeltől, megint annyira szédültem, hogy visszafekvés után meg se mertem mozdulni, mert olyankor sokkal jobb (össze-vissza álmodtam hozadékkép) nem részletezem, jó hogy vége, de ilyenkor mindig elfog egy kisebb gyakorlatias halálfélelem...

összeszedem magam s elmegyek a patikába, betasercért, már fel van irva, csak nem lett volna szabad pár napra se kihagyni(?)

dec 14


... és betaserccel is újra szédölök, egész nap.... négy nappalkésőbb - ha mozgok., többnyire mozdulatlan vagyok (és mozgást se birok nézni, még a virtuozokat se:(

dec 18

6 megjegyzés:

  1. Nekem azt tanácsolták a kórházban, hogy igyak sokat ilyenkor.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. kösz, igen , gondoltam is rá, hogy mostanában nem eszem leveseket pl... de tegnap semmit se tudtam se enni se inni (hányingerem is volt) mára már jobban vagyok (na nem teljesen:) de már ittam teát...:) (sőt kávét is, remélem nem ért meg, (lejjebb ment végre a vérnyomásom is)

      Törlés
  2. Gondolok rád, és jobbulást kívánok.

    VálaszTörlés
  3. P.G: Juli, mi az oka a szédülésednek?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. azt mondja az orvos , hogy a nyaki csigolyáim meszesedése, meg esetleg keringési zavar - szerencsére elmúlt (egyelőre?) mindenesetre óvatosabb leszek és szorgalmasabban szedem a gyógyszereimet

      Törlés