2020. december 1., kedd

megnyugodtam :)

 elfogyott pár gyógyszerem, meg gondoltam, megkérdem már a háziorvosomtól  Cecilia javaslatára, hogy milyen "alapbetegségem" is van, hogy tartsuk már karban.... (a covid veszélyre tekintettel,)

ő vette fel a telefont, nem az asszisztenső

kérdeztem a gyógyszerekkel kezdjem, vagy a kérdésekkel

lett vagy négy felirandó gyógyszerem

aztán előhozakodtam a kérdéssel, hogy nekem tulajdonképpen milyen alapbetegségem is  van, amitől tartani lehetne a covid elkapása esetén

kicsit körtönfalazott, hogy ilyen konkrétan tulajdonképpen nincs, de aztán zúdultak belőle a diagnózisok mégis: érszűkület, szivritmuszavar, vérnyomásproblémák, izületi bajok..szinte már leállitottam, ismertek ezek persze... de igaza volt, amikor azt mondta, hogy hát amikre szedem a gyógyszereim...

bizony vannak jócskán, reggelente egy marokra valót kebelezek be... (nem csoda ha időnként elfogynak)

ja, és, ami a "legmegnyugtatóbb" volt:

hogy az öreg korom eleve veszélyeztetetté tesz

hurrá!

(ámbár ezt eleve tudnom  kellett (volna)


5 megjegyzés:

  1. M.B. Kellett neked kérdezni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. mért? ugyis tudtam! (nem szeretem a mismásolást egyébként!)

      Törlés
    2. M.B.A mi korunkban,ha nem fáj semmi,akkor már nem élünk.

      Törlés
    3. nna nekem, ha ülök, nem fáj, de még élek

      Törlés
  2. Mate A. Balazs
    Az orvos nem lehet ugyanaz a magán- és az állami ellátásban.

    Gonda Julia
    tényleg? de hogy lehet ezt megszüntetni?!

    Gonda Julia
    már invitált át az államiba maga a "magán"orvosom:)

    Gonda Julia
    egyébként mikor kezdtem hozzá járni, nem is rendelt az SZTK-ban, azért is alakulhatott igy a helyzet

    Aranka Árva
    Julika, a gyógyszertárban, meg szokták elölegezni a gyogyszert, ha rendezödik a felirás utolag is be lehet vinni a receptet.

    Gonda Julia
    ugyan, dehogyis!

    Gonda Julia
    feliratam a háziorvosnál a drágább változatot
    52 hete
    Válasz
    Ervin Nemeth
    Gonda Julia Akkor a rendszer győzött!
    52 hete
    Válasz
    Ervin Nemeth
    Mate A. Balazs Bezzeg a magánrendelés minden beavatkozása (amikért elvileg mi fizettünk) megjelenik a TB ellátások listájában is. Gondolom én, az csak úgy lehet, hogy oda is benyújtják a számlát, vagy tévedek? Ha tényleg így van, az szabályos??? Fura világ ez!

    VálaszTörlés