2020. december 23., szerda

csapda

 sikerült bevásároltatnom, és még négy égőt is hozatni  5-ből egy hiján kiégett égőim helyébe

esek is neki nagy boldogan, csavarnám is be, pipiskedve, felnézve...de egyből... elszédülve...

na most mi lesz...

ha kiég az utolsó is...

várom a sötétségben, mozdulatlan fejtartással, hogy végre elmúljon ez a fránya szédülésem ami már napok óta tart? (ráadásul úgy hallom, sötétnben még jobban lehet szédülni!)

***

sikerült!!!! (micsoda sikerélményeim vannak! :)


4 megjegyzés:

  1. E.Á. Jobb vigyázni azzal a pipiskedéssel! De ha már úgy, legyen kéznél a mobil. 🙂

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. túl vagyk rajta (mint irtam) a mobil mindig nálam 🙂 (onnan hivtam,az orvost is, mikor az ágyból nem tudtam mozdulni...de javulok 🙂

      Törlés
  2. T.L. Tul veszelyes egyedul tenni. En is most csereltem, szeken allva, de a derekamat atkarolva.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát székre pláne nem mertem volna felállni (nincs ki átkaroljon 🙂

      Törlés