2020. december 8., kedd

MA IS BESZÉLGETTÜNK...

 ma megint beszélt hozzám kicsit az unokám (harry potteres foglalkoztató kitöltése közben, megkérte velem beszélő anyját, hogy hegyezze ki a ceruzáját, s kiszólt : mamaaa,, mamaaaa.... megint megkérdezte milyen napom volt, s én eldicsekedtem, hogy viszonylag korán bevásároltam, (végre) ,elmentem a postára, a csekkeket feladtam, (végre) , elhoztam az ebédet, kivittem a szemetet, elraktam a nyári ruhákat a szekrénybe (ideje volt már:), meg elmosogattam  - azt persze nem mondtam,  hogy közben  eltörtem egy poharat,,, de azt igen, hogy na ugye milyen ügyes voltam?

s unokám rákontrázott, még életében  nem hallott ekkora  ügyességet !

na tessék, van , aki megdicsér , engem is (ha kiprovokálom)

közben valami szépet rajzolhatott ... mutatta anyjának (én nem léttam, sajnos)

de visszadicsértem persze! :)

3 megjegyzés:

  1. Tényleg szorgalmas voltál. Jogos volt a dicséret. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát mi ez ahhoz képest amikkel el vagyok maradva?, semmi! (csak hozzám képest volt valami)

      Törlés
  2. Aranka Árva
    Édes kis Boldogság, mekkora örömet okoz a nagyinak.

    Gonda Julia
    igen, szerintem tudatosan is csinálja 🙂

    Zoltánné Németh
    Aranka Árva örömet szerezni a Nagyinak dupla boldogság!

    Gonda Julia
    igen , ő is élvezi, mert olyan jószivű! 🙂



    Debreczeni Zsuzsanna
    Orulok, hogy a nap vegere megszepultek a bosszusagok❗🤗❤️

    Éva Barócziné Jantos
    Az unoka az igazi boldogság. 🙂🌺

    VálaszTörlés