2020. december 10., csütörtök

a jóság


 ma felhivtak a laptopomon a messengeren

lányom majd látom unokám is, ujjongva, mond valamit, amit nem akarok elhinni, megismételtetem vele, s azt mondja

hogy mama,  te vagy a világ legjobb embere....

de nem akarok hinni a fülemnek, nem is tudom, miért mondja..mindig ilyen szépeket mond mostanában

s elmondja hogy milyen karácsonyi ajándékot készit , ő,  nekem!

3-at csak úgy de a negyedikért valami feladatot kell megoldanom

mondom jó is, csak adjon feladatokat, mert butulok, s nem érem utol őt okosságban

amúgy meg  ő a világ legjobb gyereke, legalábbis unokája .. viszonzom, de őszintén a bókját

ő meg ne legyek olyan szigorú magamhoz

ezt az anyja szokta mondani, tőle hallottad? - kérdem

nem, magamtól mondom

hát akkor, hasonlitanak egymáshoz tényleg, jóságban.... 

milyen jó is nekem, ilyen utódokkal....

kikapcsolás előtt mondtam várjanak kicsit

mig megsimogattam mindkettőjük szép arcát sorra----a képernyőn


 

4 megjegyzés:

  1. E.H.G: Sajna nekem se kép, se beszéd nem lehet a 7.-ről. Tán még ennyi se. De nékem is vannak hasonló, belső örömeim. A többi hat már nagykorú, ha írnék róluk, az meg hencegésnek tünne. de őrzöm őket minden módon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én néha megengedem magamnak a "hencegést"....🙂 (lányomról is) úgy látom, mások is tudnak neki örülni, és ezért is hálás vagyok 🙂 (csak lányom nem örül neki! 🙁

      Törlés
  2. B.G.F.Bátran hencegjenek csak az édesanyák, nagymamák. Főként, ha van mire. 😊

    VálaszTörlés