2020. december 7., hétfő

milyen jó életem is volt!

 az ebédért a menzára menet jutott eszembe...

régebben nem kellett hazacipelni az ételt, ott helyben megehettem, szép nyugiban

aztán mehettem is a postára - bármikor, be, nem kellett kint sorban állni, maszkban... 

megihattam a kávém bármelyik teraszon vagy bent egy cukiban kávéházban....

bármikor mehettem komissiozni is, boltba,  vagy előtte könyvtárba beugorhattam...

voltak kiállitások, irodalmi találkozások stb

mozik hébe-hóba, vasárnap du szinte mindig képzőművészeti élvezetek...

bérletes szinházi előadások...

nem kellett megfulladni a maszkban, 

utazhattam is, amikor akartam....

nem is sorolom, mindez majdnem egy éve múlt idő

....

mikor lesz újra?

s remélem nem lesz rosszabb is, amikor ezt az időt kell visszasirni! :(

vagy nem tudni......



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése