2020. december 14., hétfő

unokám fb. tanácsai

 megint bekapcsolódott lányommal folytatott telefonbeszélgetésünkbe az unokám...

...mikor mondtam neki, hogy nézze meg a fb-on a boritóképemen az5+1 hanukagyertyát


rosszalva megjegyezte hogy túl sok a facebookom, vegyem alább

(jól sejtettem, hogy anyja felől fúj a szél, de állitólag ő is észrevette a messengereim változatosságából

tisztáztuk is (félig igazat adtam neki, de védekezésül azt is mondtam, hogy olyan egyedül vagyok egész nap, ők is csak este hivnak... s igy elhitetem magammal hogy nem vagyok teljesen egyedül)

mondta, miután sajnálkozott, s biztositott affelől, hogy szeret,hogy csak le kéne venni pár dolgot,.. mert nem marad elég időm magamra... pl nem tudok focizni és balettozni

hát erre elnevettem magam, épp erre nem..?

focizni sem lehet egyedül (de , mondja pattintgassam a labdát a falhoz)

a balettről nem beszéltünk (szerintem ott van egy kis súlyprobléma....)

abban maradtunk, hogy mindig megmondja az igazat, s én hallgatok rá...

igy is van,,

egye fene, megpróbálom még a balettet is! :) (úgyis balett táncosnő akartam lenni gyerekkormban)


3 megjegyzés:

  1. csudapofa, imádom... mindig vannak ötletei! : ő a "tanitóm" :)

    VálaszTörlés
  2. Zsuzsanna Bàron
    Hegedülni lehet egyedül is.....
    Válasz1 é.
    Gonda Julia
    hát épp az se az igazi (nomeg az nem nagyon testmozgás, amire késztetni akar az unokám)

    VálaszTörlés