2020. december 12., szombat

3. nap, 4 gyertya

 "hála" a Covidnak, már annyi hanukai gyertyagyújtást láttam online, hogy elszégyelltem magam, meg irgység is fogott el, igy előbányásztam a chanukiámat (lányomtól kaptam pár éve, gyönyörű)

s meggyújtottam 1+3 gyertyát

(az áldást is tudtam rá( papiros nélkül) (meg a moaj zurt  is((Nem csak az unokám :)

először a konyhaasztalon, aztán behoztam egy oszlopos  helyre a nagyszobába, aztán rájöttem, hogy elég széles a körtalapzat,  bármi keskeny is az ablakpárkány, hogy szabály szerint oda tegyem, hogy világitson kifelé is, a szabadba, MUTATVÁN MÁSOKNAK IS A FÉNYT, ami bármi furcsa négy gyertgya esetén is nagynak biuzonyult (hát azt a csodát őrzi-szimbolizálja, mikor kevés olaj is elég ideig égett, világitott!)

és ez az elkövetkező napokban csak nőni fog!!!!




3 megjegyzés: