2023. április 1., szombat

utógondolatok egy kiállitásmegnyitóra

 úgy éreztem ez az én eseményem lesz

 József Attila makói évei -  kiállitás megnyitása


elő ünnepség a diszteremben a polgármeseri hivatalban (pm asszony távollétében )

egy csomó funkcival, akiknek részben köszönhető is a kiállitás





de főleg a kiállitás megnyitásának eseménye érdekelt a múzeumban



(ott látszik is a képeken a fenenagy érdeklődésemí,,?) (a kör közepére álltam:) (és fent ámulok)











majdben beleesek Homonnai fényképezógépébe...





látványos a kiállitás eltekintve a sok felirattól (unalmas nem is találó szövegek)



sokmindent átmentettek az Espersit házból

de az az érzésem, nem fog minden tetszeni

ahhoz túl eklektikus és esetleges

(s bánt hogy a sok technikai segitő mellett eszükbe se jutott megkérdezni....)

nem számit

Attila, szeretünk, látod?

(Ez  is válasz a Jaj szeressetek szilajon ra, bár már nem tudjuk elhessenteni  nagy bajod,,,,)

nade mit tehet az utókor...

ért? félreért? érez? utánérez? félreérez?

ilyen a halhatatlanság...az is csalóka



rengeteg kép van, s majd lesz video, de itt önző módon most csak olyanokat raktam fel, amiken én is diszelgek.. (romjaimban bár, s kócosan, ziláltan a vége felé)


majd még irok a kiállitásról! ha visszamenve alaposabban megszemlélem....


itt elmenőben, de viszatérek!!!!




https://www.youtube.com/watch?v=OiDvjUY3QxI



3 megjegyzés:

  1. Éljen Makó, a tisztességes város. Miközben szégyellem, hogy a szegedi egyetem kitessékelte J.A. nevét.

    VálaszTörlés
  2. egyetértek, de Attila Makón lett költő! (Szegeden inkább kétségbe vonták, mármint H.A:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. egyébként Makón is meg kellett harcolni a gomiben a neve fenmaradását annak idején, felháborodva -de úgy látszik, sikerrel - szólaltam fel! :) (pedig nem volt szokásom...:)

      Törlés