2023. április 30., vasárnap

fiatalok-öregek, meg a szemránckrém

 

kijőve a Gloriusból, elhaladok  előtte, hol egy-két asztal már ki van rakva, egynél ül is egy fiatal fiú és lány

a fiú kedvesen kiköszön

megállok, nézegetem, s bevallom, nem emlékszem rá

itt dolgozik - mondja mosolyogva

recepciós? pincér? - találgatom

igazgató  - árulja el a lány

nahát! és ilyen fiatalon? - csodálkozom- és én még sose láttam?

ő engem már 40szer, 60szor

amúgy szemránckrémet használ fiatalitásra - viccel

na én ugyan kenhetném!

***

később látom a lány viszi fel a székpárnákat, itt dolgozhat ő is, aztán meg, jön egy fiú hozzá, biciklin tolva egy kisgyereket - nincs kétség. egy család, 

magának gyereke van már ? ra- bólogat


őrület!



és mindenkin azt látom, hogy milyen magasra nőtt, pedig én mentem össze!

mindenki fiatal? csak én lettem öreg!!!!0


                                                                                                        ápr 17


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése